De digitale værktøjer og metoder vi anvendte under vores online dag, var primært computer og en peer makker.
- Samarbejds værktøjer: Her benyttede vi peer makker
- Fælles skriveværktøjer: Vi benyttede en blog.
- Evalueringsværtøjer: Feedback fra vores peer på vores matriale
- Procesværktøjer: Vi skulle lærer at anvende blogs, afprøve onlineundervisning og det digitale asynkrone og synkrone forløb
- Diskussions værktøj: VI gav kommentar på hinandens arbejde og ringede via tlf. sammen.
- Formidlings værktøjer: Vi skulle læse og formidle vores arbejde via tekst som peer skulle give feedback på. vi trænede at formidle det vi havde læst via vores blog.
- Kommunikations værktøjer: Skriftligt kommunikation, via evaluering og indlag i blog
- Præsentations værktøj: Bloggen og processen dokumenteret.
- Kreativeværktøjer: Dette er individuelt, billeder, links, layout, tema osv.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Mathildes digiblog: E-learning
Mathildes digiblog: E-learning : Oplæg til undervisning på industrioperatøruddannelsen.
-
Jeg er undervisner på social- og sundhedsassistent uddannelsen. Her arbejder vi med sygepleje processen på mange metoder. Den...
-
I min dagligdag er jeg underviser på SOSU C i Brøndby. Oprindeligt er jeg uddannet sygeplejerske og har arbejdet på en række forskellige a...
Feasible link with mother/child marriage. https://imgur.com/a/TJuFRSy http://jnnoancvoa.dip.jp https://imgur.com/a/XFlD3Qv https://imgur.com/a/VE5qVpS https://imgur.com/a/LW0p1PR https://imgur.com/a/hOZW9B5 https://imgur.com/a/NvQBGdF
SvarSlet